Trip to Bishkek - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Michel Pittens - WaarBenJij.nu Trip to Bishkek - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Michel Pittens - WaarBenJij.nu

Trip to Bishkek

Door: Michel Pittens

Blijf op de hoogte en volg Michel

09 Mei 2015 | Turkije, Istanbul

Ja waar moet ik eens beginnen. Mijn trip vanaf Amsterdam naar Bishkek in Kirgizie met een overstap in Istanbul (gaat altijd goed#not). Tijdens de opleiding Bedrijfskunde en agribusiness op de HAS Hogeschool is het verplicht een buitenlandse stage te volbrengen. Aangezien deze jongeman weer eens het uiterste op moet zoeken, gaat hij niet naar: Canada, Amerika, Nieuw-zeeland etc. Nee hij gaat naar Kirgizie, ja lezers Kirgizie (verdere informatie over het land volgt). Na enige discussies met school over het land is uiteindelijk toch de knoop door gehakt (2 weken van te voren). Na de eerste week in Nederland aan mijn PVA gewerkt te hebben en de 2e week nog lekker een paar dagen in Noordwijk genoten te hebben begon het avontuur dan toch. Avontuur zo kun je het zeker noemen. Op vrijdag 8 mei om half 3 zou ik vertrekken naar Istanbul om vervolgens met één uur overstap tijd door te vliegen naar Bishkek. Eenmaal in het vliegtuig heeft het vliegtuig 1,3 uur stilgestaan wegens weersomstandigheden. Het vliegtuig arriveerde in Istanbul om 20:30 terwijl mijn 2 vlucht om 20:00 zou vertrekken. Daar zit je dan. Gelukkig was ik niet de enige die een vlucht gemist had. Maar Pegasus (vliegmaatschappij) heeft hier iets mooi's voor geregeld, een trip naar Ramada Plaza Istanbul. Een groot en luxe hotel met avond eten, ontbijt, lunch en weer avond eten. Kortom goed geregeld. 9 mei om 20:05 vertrek mijn vliegtuig naar Bishkek. Vanaf het vliegveld neem ik de taxi naar het Centrum van Bishkek. In Bishkek ga verblijf ik een aantal dagen in een Hostel daarna krijg ik een appartement.

Conclusie: Als je kiest voor een avontuur dan krijg je dat ook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michel

Actief sinds 09 Mei 2015
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 3244

Voorgaande reizen:

08 Mei 2015 - 15 Juli 2015

Travel to Bishkek

Landen bezocht: